Monday, October 20, 2014

TBA Time Slot 10-18-2014 (4 am to 6 am)

The Skatalites - Guns of Navarone - The Best of The Skatalites
Rudeboys - Antimilitar - El Precio Del Sudor
8 Kalacas - Dime - 8 Kalacas
Salon Victoria - Sol De Media Noche - Locos & Rucas
Sekta Core - Menos Yo - Evil 6

Panteon Rococo -  Toloache Para Mi Negra - A La Izquierda 
El Gran Silencio - Denjenme Si Estoy Llorando - Chuntaros Radio Poder
Maskatesta - Tarde - Mi Vida En Otro Lado 

Hibikilla feat. Bambu - Inna Heights - Freedom Blues
Los Caligaris - Nadie Es Perfecto - Yernos Perfectos
Los Autenticos Decadentes - El Pajaro Vio El Cielo y Se Volo - 20 Exitos
La Kalaca - Igual Que Los Demas - Igual Que Los Demas
Antidoping - 100 Años - Tercera Raiz

Angeles Del Infierno - Sombras En La Oscuridad
Los Cafres - Casi Que Me Pierdo - El Paso Gigante
La Castañeda - Loco - El Globo Negro
Yogui - Cada Dia Que Pasa - No Es El Fin
Zoe - Camara Lenta - Programaton

Gustavo Cerati - La Excepcion - Ahi Vamos
Los Daniels feat. Natalia La Fourcade - Quisiera Saber - A Casa
Panda - Disculpa Los Malos Pensamientos - Para Ti Con Desprecio
Natalia Lafourcade - No Viniste - Hu Hu Hu

Los Concorde - Rompecabezas - Los Concorde
**Nortec Collective pres. Bostich & Fussible - Camino Verde - Motel Baja
Plastilina Mosh - Mr. P Mosh - Aqua Mosh
Los Master Plus - El Gran Vacilon - Sin Llorar
**Los Vikingos Del Norte - Pick Up Folks - Los Vikingos Del Norte

No comments:

Post a Comment